آموزش تغییر ایمیل ثبت شده در کلش آو کلنز + تصاویر
اگر شما هم از علاقه مندان به بازی جذاب کلش آو کلنز هستید میدانید که از مهمترین نکات این بازی نحوه ی ذخیره کردن بازی و اتصال آن به گوگل پلی میباشد. حال اگر ایمیلی که وارد کرده ایم به دست شخص دیگری بیفتد یا اینکه به هردلیلی لازم باشد آن را تغییر دهیم چه اقدامی لازم است. اگر شما هم در زمینه ی ایمیل سینک شده به بازی مشکل دارید این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید ایمیل خود را تغییر دهید.
قبل از هرصحبتی لازم است بدانیم که :
در انتخاب ایمیلی که وارد می نماییم دقت کنیم ، زیرا تغییر ایمیل بازی به سادگی امکان پذیر نیست چون این کار از لحاظ امنیتی هم به صلاح نمی باشد و همچنین شما باید دلیل قانع کننده ای برای این کار داشته باشید.
در حفظ امنیت ایمیل سینک شده ی بازی دقت لازم را داشته باشیم و آن را در اختیار سایرین قرار ندهیم تا مجبور به تغییر ایمیل نباشیم.
مراحل تغییر دادن ایمیل سینک شده :
1- ابتدا وارد بازی شده و روی زده و بعد گزینه ی Help and support را بزنید تا وارد صفحه ی درخواستها شوید.
2- وارد صفحه ای میشوید که پاسخ بیشتر سوالات در زمینه ی بازی داده شده است ، یکی از آنها را انتخاب کرده و از بالا روی + بزنید.
3- برای تغییر دادن ایمیل ثبت شده باید به سوپر سل نامه ای بفرستید و دلیل تغییردادن ایمیلتان را توضیح دهید.در صورتیکه به زبان انگلیسی مسلط نیستید می توانید متن زیر را کپی کنید یا اینکه از برنامه های مترجم استفاده کنید.
Hello . im working for majestic and using the email of this company for playing clash of clans .but i am going to leave it to work in a new one . after i leave , my email will obviously be removed , so i want you to remove my email that synced with my account and then sync with new email adress . Please Help Me
,Thanks
3- در صورتی که با درخواست شما موافقت شود ایمیلی حاوی سوالاتی نظیر تاریخ شروع بازی و نوع و مدل دستگاهی که بازی روی آن نصب شده برای شما ارسال میشود که باید به آنها پاسخ دهید.
روش پیدا کردن تاریخ شروع بازی :
- وارد گوگل پلی شوید و در قسمت منو، روی “بازی های من” ضربه بزنید.
.
-از میان بازیهای متصل به گوگل ، کلش آو کلنز را انتخاب کنید.
.
.
-از میان دستاوردهای باز شده گزینه ی مشخص شده را پیدا کرده و تاریخ شروع بازیتان را یادداشت نمایید.
.
.
-همچنین میتوانید برای دانستن نوع و مدل دستگاه اندرویدی که بازی روی آن نصب است از قسمت تنظیمات دستگاه وارد قسمت زیر شوید.
.
.
…………………………………………
استفاده از متن آموزش ها فقط با ذکر منبع سیلو بلامانع است.
موفق باشید – آموزش سیلو
…………………………………………
.
برای ارسال جواب چکارباید کنم من تو اونجا جایی رو نمیبینم
سلام واس من اینو داد و اون 3 گزینه رو اجرا کردم بعد از این باید چیکار کنم
Hello Chief,
Thanks for contacting us and playing Clash of Clans!
Its amazing to see that the village you are referring to is of Town Hall level 9. You are informing that you are not comfortable with the current Google Play account that is connected to your village “mohammad#” on your Android device because you need to sync with another Gmail account, so no need to worry about your village we are here to help you. We will help you in unlinking the current Email from your village.
In this scenario, we can assist you in switching the Google+ account linked to your village so that you can access your village using any other Google+ account.
In these cases we need to make sure of the right owner of the game who wishes to switch the Google+ account. To verify this, we would like to ask you some questions to confirm that this account is your’s and was created by you:
1. When (month and year) did you start playing on this account?
2. Where (which city and country) did you create the account?
3. What device(s) do you use to play the account?
After receiving your answers, we’ll determine the status of your account and reply as soon as possible.
We are at your service anytime clasher!
Have a superb da
دوست عزیز باید طبق آموزش زیر پیش برید و ایمیل بزنید.
موارد خواسته شده رو ارسال کنید و جیمیل جدیدی که ارسال میکنید با گوگل پلاستون هم سینک کنید تا مشکلی ایجاد نشه.
سلام من یه اکانت مدتی قبل خریدم که لینک دیوایس شده بودکه هم جیمیل هم اپل ایدیشوگرفتم وپسوردوهمه چیشوحتی جیمیل پشتیبان روهم عوض کردم بعدمدتی یکی اومدتوبازی وبعدکه پیگیرشدم گفت من این اکانت فروختمووحالا چیکارکنم که بازی ازتوگوشیم پاک بشه وکمک خاست که چیکارکنه و…خلاصه بعدغیبش زدورفت بچه هاهم که باهاش اگه میخاستن صحبت کنن جواب نمیدادومیرفت.یکی ازبچه هاگفت چون توگوشیش ذخیره شده بازی تازمانی که بازی روپاک نکنه میتونه بیادتوبازیت گوشیش اپل بودهوگوشی من اندروید.بعدیه مدت نیومدولی بازم بعضی وقتهامیادومزاحم میشه.حالاکسی هست بگه چه میشه کرد.به همون سایت که خریده شده بوداکانت گفتم جواب درست ندادن وگفتن خودت پسوردتودادی به کسی وازاین حرفا.درصورتی که اگراینطورباشه من پسوردعوض میکردم دیگه نبایدمیتونست که بیادتوبازی واینکه خودش گفت که من این اکانتوفروختم.ممنون میشم کسی راهنمایی کنه که چطورمیشه اون زگیلوحذف کرد.
باسلام.
دوست عزیز بهترین راه استفاده از رمز دوم جیمیل و نیز تماس با سوپر سل و تغییر جیمیل بازی هست بطوریکه کلا بازی روی یک اکانت دیگه ذخیره بشه.
موفق باشید.
رمزدوم جیمیل چیه؟ودرباره تماس باسوپرسل اگه میشه بیشترراهنمایی کنیدچون تومطالب بالابه نتیجه ای نرسیدم.ممنونم
روش ارسال ایمیل:
https://www.siloo.ir/send-e-mail-to-supercell/
ساخت رمز دوم جیمیل:
https://www.siloo.ir/gmails-two-step-authentication/
سلام و عرض ادب
دوروزه این پیام رو سوپرسل داده نمونه اش رو هیچ جا پیدا نکردم و الان نمیدونم چه باید کنم ، ممنون میشم لطف کنید راهنمایی کنید
Thanks for replying once again with the required information. I appreciate all the efforts that you have take to help us with this issue. I will be happy to proceed further as every information are matching but before that it would be helpful if you let us know which account you would like to change as it’s connected with both google plus account and game center account. once we get the confirmation I will be happy to proceed further.
باسلام و تشکر.
گویا شما قبلا یک سری اطلاعات رو ارسال کردید و همزمان روی یک گوشی با دوتا حساب فعالیت دارید.از شما خواستند یک بار دیگه اطلاعات رو ارسال کنید و با همون جیمیلی که در بازی حضور دارید در گوگل پلاس هم سینک بشید تا مجددا مشکل رو بررسی کنند.
واسه من نداره،همونی ک بالای صفحه هست،همونی ک باهاش پیام میفرسیتیم،چیکار کنم
مشکلی نیست، از روش گفته شده در آموزش زیر استفاده کنید.
https://www.siloo.ir/send-e-mail-to-supercell/
چطوری میتونیم همین مراحل رو برگردونیم مثلا روی یه مجیمیل دیگه انتفال دادیم بعد برش گردونیم به همون جیمیل اولی لطفا توضیح بدین لولم 94بود….حیفه
دوست عزیز امکان اینکه چند بار جیمیل رو تغییر بدید وجود نداره و در هر صورت باید به سوپر سل پیام ارسال کنید تا مشکل رو پیگیری کنند.
باسلام من اکانت را توسط سوپر سل انتقال دادم رو جیمیل دیگر اما هرکاری میکنم نه جیمیلی که قبلا اکانت روش سینک بوده باز میکنه نه جیمیل جدیده تروخ دا بگین چیکار کنم اکانتم لول94بود
باسلام.
وقتی که عملیات انتقال جیمیل انجام میشه دیگه نباید با جیمیل قبلی سینک کنید. الان با جیمیل تازه وارد بازی بشید و با گذر از تحریم سینک رو انجام بدید.
سلام ببخشید من مراحل رو انجام دادم و پیغام نهایی که میگه باید از توی بازی کانکت بشم رو هم برام فرستاد الان من هرچقد از توی تنظیمات dissconnect رو میزنم موقع انتخاب جیمیل جدید به جای کامکت شدن و سبز شدن گزینه یه پنجره جدید میاد راجع به gamer id ک next رو میزنم یه اتفاقات دیگه میفته و درنهایت همچنان dissconnect میمونه اگر ممکنه راهنمایی بفرمایید دوتا حیمیل ساختم امتحان کردم نشد ممنون
سلام من از روش دیگه ای ک لینکش رو قراردادید میتونم پیغام ارسال کنم فقط سوالی که داشتم اینه که منظور از ایکس پی لول چی هست دقیقا؟
باسلام.
وقتی که وارد بازی میشید روی دایره ی بالای صفحه یک عدد نوشته، مثلا 7 یا 6 ، منظور از سطح ایکس پی لول همون عدد هست.
سلام . شخصی ایمل منو هک کرده و رمزشو تغییر داده . و الان دسترسی به ایمیلم ندارم . باید چیکار کنم تا بازیو به یه ایمیل دیگم منتقل کنم ؟
باسلام.
میتونید با تیم پشتیبانی کلش، سوپر سل در تماس باشید و موضوع رو اطلاع بدید.
سلام کلش من هک شده و وقتی میزنم ریکاوری جیمیل میگه حساب کاربری شما پاک شده است منم جیملم رو پاک کردم و الان سینگ نیست میخام سینگش کنم ولی چطور؟
باسلام.
برای سینک کردن جیمیل باید سرویس های گوگل آپدیت شده باشند و بعد با روشن کردن قن-د ش–ک-ن جیمیلتون رو با گوگل پلی سینک کنید.
سلام منظور از : شهر سطح سالن و سطح Xp و پلیر برچسب چیست؟
باسلام.
سطح سالن: تونهال
سطح xp: رتبه ی بازیکن در گوگل پلی
برچسب: اسم بازیکن در گوگل پلی
دقیقا متن انگلیسی رو بنویسید تا بهتر راهنمایی کنیم.
Hi Chief!
Thanks for contacting us.
It seems you want to change the email linked to your account. You don’t have to worry about it, I can surely help you with that.
To get your account switched it is necessary for you to contact us from the game. Please follow the following steps:
Enter settings > Help >select an FAQ>Open the FAQ and message us from there. Please be sure to include plenty of details regarding your game progress and account.
If you are not able to get in touch with us, please create a new village on the same device you used to play your main village and contact us along with the main village details.
Ping us with the reference numbers #29389654, so that your account gets recovered right away.
Clash hard!
چه جزئیاتی رو باید بهشون بدم لطفا راهنمایی کنید من متوجه نمیشم؟
باسلام.
جزییاتی مثل نام دهکده، نام دستگاهی که اولین بار بازی روش اجرا شده، اگر جم خریدید باید رسید گوگل پلی رو بفرستید و تاریخ شروع بازی.
این موارد رو ایمیل کنید و منتظر پاسخ باشید.
من وقتی وارد تنظیمات میشم اون گزینه ای ک باید برا خود کلش نامه ای ارسال کنم نمیشه اصلا اون گزینه وجود نداره
سمت راست بالا فقط گزینه سرچ وجود داره ک با ذره بین مشخص شده
تونسخه جدیدکلش اون قسمت بالاش ک واسه تغییرجیمیله نیس باید چیکارکرد؟
از روش زیر استفاده بفرمایید.
https://www.siloo.ir/send-e-mail-to-supercell/
سلام این جواب اومد چیکار کنم
Hi Chief!
Thanks for contacting us.
It seems you want to change the email linked to your account. You don’t have to worry about it, I can surely help you with that.
To get your account switched it is necessary for you to contact us from the game. Please follow the following steps:
Enter settings > Help >select an FAQ>Open the FAQ and message us from there. Please be sure to include plenty of details regarding your game progress and account.
If you are not able to get in touch with us, please create a new village on the same device you used to play your main village and contact us along with the main village details.
Ping us with the reference numbers #29389654, so that your account gets recovered right away.
Clash hard!
چیکار کنم؟
باسلام.
دوست عزیز از شما خواسته از طریق دکمه ی تماس با ما وارد شده و پیامتون رو با ذکر جزییات ارسال کنید تا مطمئن بشوند که شما صاحب حساب هستید.
گویا نامه ی قبلیتون واضح نبوده.
امشب مقاله ای در این مورد روی سایت قرار داده میشه که توصیه میکنم مطالعه بفرمایید.
سلام جزئیات بیشتر ارسال کنید یعنی چه چیزهایی رو باید براش ارسال کنم چه مشخصاتی رو؟
سیلو عالی ہست
سلام خوبی داداش ورژن جدید نامه نداره چطوری ب سوپرسل نامه بزنم؟؟؟؟
باسلام.
به زودی این موضوع رو بصورت تصویری آموزش خواهیم داد، در کانال تلگرام همراهیمون کنید تا از آموزش های جدید مطلع بشید.
موفق باشید.
سلام چرا گزینه ارسال ایمیل نیست تو این نسخه جدید کلش راهنمایی میخاهیم
باسلام.
باید به پشتیبانی سوپر سل پیام بفرستید دوست گرامی.
سلام من یه مشکل دارم که جیمیلم هک شده (پسوردش عوض شده) و بهش دسترسی ندارم ولی با تبلتم که از قبل کلش روش نصب بود به اکانت کلشم که توی جیمیلمه دسترسی دارم میخاستم ببینم میشه ازداخل خود کلش یه کاری کنم که اکانتم از جیمیل در بیاد بزارمش تو یه جیمیل دیگه ؟
واقعا ممنون
باسلام.
از داخل بازی که روی تبلت هست در خواست تغییر جیمیل به سوپر سل بفرستید تا بررسی کنند و در صورت امکان جیمیل جدید جایگزین کنید.
برای تغییر جیمیل ثبت شده تو کلش
Greetings!
We haven´t heard from you in a while. If there is still something we can help you with, feel free to re-open this issue by tapping “no” and let us know what else we can do for you. Otherwise, have a great day!
Your Supercell Support I آقا این چی میگه ببخشید
ممکنه بفرمایید چه در خواستی به سوپر سل دادید که این نامه رو فرستادند؟ برای راهنمایی بهتر لازمه که بدونم.
سلام چرا من هرکاری میکنم نمیشه جیمیلمو تغییر بدم ؟؟؟ممکن این توضیحاتی که شما دادین مال ورژن قبلی کلش باشه ؟؟؟از این روش نشد حتی گزینهmailرو هم نوشتم ولی چیز نیامد لطفا کمکم کنید
ببخشید میشه بگین من الان باید باز چه اطلاعاتی براشون بفرستم ممنون میشم توضیح بدین
باید تاریخ شروع بازی؛ تعداد و رسید جم های خریداری شده و نام دهکده و دستگاهی که بازی روش اجرا شده و … رو بفرستید.
Hello again,
I’m sorry, still you have not provided the exact creation month of your village. We appreciate you for co-operating with us and providing the verification details in the previous conversation. However, to recover a village we need all the necessary details.
I hope you understand that we are trying to help you by recovering you village perhaps if you help us to complete the verification by just providing us the creation month and previous name of your village.
Eagerly waiting for your response.
Have a good one, ببخشید چی میگه
باسلام.
دوست عزیز از شما خواسته شده که اطلاعات رو بصورت دقیق براشون ارسال کنید؛ گویا در نامه ی قبلی تاریخ شروع بازی رو اشتباها ذکر کردید که این باعث شده فکر کنند شما صاحب حساب نیستید.
Hi Chief,
Thanks for your response.
I really appreciate your time in sending us the verification details. However, I see that the creation month you have provided is not matching with our records. Please recall your memory and send us the exact creation month and previous name of your village.
Looking forward to hear form you.
Regards, آقا چی میگه من باید چکار کنم ممنون میشم جواب بدین
باسلام.
دوست عزیز شما اطلاعات بازی رو برای تغییر نام دهکده یا تغییر جیمیل ارسال کردید که گویا ماه و زمان شروع بازی و نام دهکده صحیح نبوده و از شما خواستند با دقت بیشتری پاسخگو باشید تا به درخواستتون رسیدگی بشه.
Hello Chief,
Glad to have your message again.
We appreciate you for your cooperation to us so far in verifying your ownership. I know it had taken more time to process your request, but before making any changes in the village we need to make sure that rightful owner is contacting us and then only we can proceed further. I hope you understand our situation and now we have removed the Google play account connected your TH 9 village “Lord Ebi”. You can now save your village with a preferred new Google+ account.
Please note that Google Play only supports one game per account! If others would like to start a new game on your device, they must save it to a separate Google Play account. Warning: using the same Google Play for more than one account will result in lost progress!
To connect your game to Google Play, follow these steps:
1. Open the Google Play app on your device
2. Log in!
3. Open the game, and enter the in-game settings
4. Press the Google Play sign in button to connect your game to Google Play.
Your game is now set to save automatically.
Please let me know if you have any other questions or comments.I’ll be happy to assist you in any way I can.
Have a Good day and take care!!!
داداش این یعنی چی بعد چند بار امتحان کردن این اومد خدا کنه جواب بله باشه راستی زود تر جواب بدید ممنون چون خیلییییی ضروریه خیلی
باسلام.
از شما خواسته شده که بازیتون رو بر روی جیمیل دیگه ای که قبلا روی آن اکانت کلش نداشتید منتقل کنید و برای اینکار مراحل زیر رو دنبال کنید.
1. باز کردن گوگل برنامه پلی بر روی دستگاه
2. ورود
3. باز کردن بازی، و وارد شدن به تنظیمات در بازی
4. فشردن دکمه ی ثبت نام بازی برای اتصال بازی خود به گوگل پلی.
ببخشید یادم رفت بگم بعدش جوابمو دادن و پایین صفحه یه گزینه اومد فکر کنمwhat is helpfulبود بعدش منnoزدم الا هرچی درخواست میدم جواب نمی دن تازه گفتن زمان ساخت بازی و گوشی هایی که متصل بودن رو هم براشون فرستادم جواب ندادن دوباره درخواست کردم اشکالی نداره؟البته هنوز یک ساعت از زمان درخواست اول و جواب دادن به سوال هاشون هم نگذشته ایا طول میکشه؟؟
Hey Chief,
Thanks for contacting us.
We understand that you would like your game to be disconnected from its current Google+ account. To do so, please contact us from within your game account with a new help request, and provide us with the information below, in as much detail as possible. Unfortunately we cannot make any changes to Google+ connections unless we first verify your ownership of your account.
1. When (month & year) did you create the village?
2. Where (city & country) did you create the village?
3. What devices do you use to play the account? Please list all, and specify model (e.g. “iPad 1G”, “HTC One”, “iPhone 4S” etc.)
4. If you ever ordered gems on this account, you must attach a full copy of the iTunes or Google Play Store receipt for your first gem order ever.
If you don’t know where to look for your first receipt, try your email inbox. If you can’t find it there, check out http://support.apple.com/kb/ht2727 if you made the order on iOS; if you used Android, head over to https://support.google.com/googleplay/answer/2850369?hl=en&ref_topic=3245921.
Please try to provide accurate and complete information, otherwise I’m afraid we will not be able to help you with your request. Once we have cross-checked the data with our database, we’ll make sure to get back to you.
Best regards,
Player Support
داداش این یعنی چی اخراش هم دوتا لینک بود
باسلام.
لطفا برای تایید مالکیت خودتون اطلاعاتی که ازتون خواسته شده رو ارسال کنید.
1.زمانی که (ماه و سال) شما این روستا را ساختید؟
2. (شهرستان و کشور) که شما در آن روستا را ساختید؟
3. روی چه دستگاه بازی اجرا شده و حساب کاربری دارید؟ لطفا لیست تمام، و مدل مشخص (به عنوان مثال “اپل 1G”، “HTC یکی”، “آی فون 4S” و غیره)
4. اگر شما تا کنون جم در این حساب خریدید، شما باید یک کپی کامل از آیتونز ارسال کنید و یا رسید فروشگاه Google Play را بفرستید.
موفق باشید.
Hello Mostafa,
Thanks for the reply and providing the other details of your “Shadow Knight” village.
As transactions have been done in this account, it is mandatory to provide the receipt to ensure the ownership. To see the receipt, check your email inbox else, here are instructions for iOS orders (http://support.apple.com/en-us/HT204088), and here are instructions for Android (https://support.google.com/googleplay/answer/2850369?hl=en&ref_topic=3245921).
We need complete data of the transaction like transaction id, date, logo, gem details etc.. Hence I request you to attach the copy (Screenshot) of the very FIRST gem purchase receipt. Without the receipt, we cannot proceed further.
Thanks for your understanding.
I look forward to hear from you.
Bets regards,اینو برام فرستاده سوالات قبلی هم جواب دادم مدل گوشی شهرو تاریخ
باسلام.
دوست عزیز از شما خواسته شده که اطلاعات درخواستی رو از گوگل پلی دستگاهتون نگاه کرده و براشون ارسال کنید.
در آدرس لینک هایی که دادند روش بررسی این موارد رو توضیح دادند براتون.
اینکارو انجام بدید تا مطمئن بشن شما صاحب این اکانت هستید.
من اکانتو روی جیمیل سیو کردم یادم نیست چی بوده الان میخام روی جیمیل جدید سیو کنم همه کار انجام دادم ولی میگه میخای معامله کنی باید اول ثابت کنی برای تو بعد شرایط معامله رو هم بگو
سلام و خسته نباشید من تمام مراحل را رفتم و ایمیل زدم برای شرکت کلش ولی چیزی به غیر از این پیام برایم نمی اید ایا این پیام چیست و باید چیکار کنم Hey Chief,
Thanks for contacting us.
We understand that you would like your game to be disconnected from its current Google+ account. To do so, please contact us from within your game account with a new help request, and provide us with the information below, in as much detail as possible. Unfortunately we cannot make any changes to Google+ connections unless we first verify your ownership of your account.
1. When (month & year) did you create the village?
2. Where (city & country) did you create the village?
3. What devices do you use to play the account? Please list all, and specify model (e.g. “iPad 1G”, “HTC One”, “iPhone 4S” etc.)
4. If you ever ordered gems on this account, you must attach a full copy of the iTunes or Google Play Store receipt for your first gem order ever.
If you don’t know where to look for your first receipt, try your email inbox. If you can’t find it there, check out http://support.apple.com/kb/ht2727 if you made the order on iOS; if you used Android, head over to https://support.google.com/googleplay/answer/2850369?hl=en&ref_topic=3245921.
Please try to provide accurate and complete information, otherwise I’m afraid we will not be able to help you with your request. Once we have cross-checked the data with our database, we’ll make sure to get back to you.
Best regards,
Player Support
با سلام.
الان باید اطلاعات اکانتتون رو برای اونها ارسال کنیدتا مطمئن شوند شما صاحب اکانت هستید.
1. (ماه و سال) و زمان ساخت روستا؟
2. (شهرستان و کشور) شما که روستا را در آن ساخته اید؟
3. چه دستگاه استفاده می کنید و در بازی حساب کاربری دارید؟ لطفا لیست تمام، و مدل مشخص (به عنوان مثال “اپل 1G”، “HTC یکی”، “آی فون 4S” و غیره)
4. اگر شما تا کنون جم در این حساب خریده اید، شما باید یک کپی کامل از آیتونز ارسال کنید و یا رسید Google Play را بفرستید.
لطفا اینو معنی کنید و بگیر چیکار کنم با تشکر فراوان
Sharing or giving game accounts to other players is against our terms of service. Read more about the terms at: http://www.supercell.net/terms-of-service ;
We cannot guarantee the security of any account that has been passed from one player to another.
We reserve the right to ban any account that has been transferred between players without Supercell’s express permission.
Please let me know if you have any other questions or comments
دوست گرامی گویا حسابتون بن شده، همزمان با اکانتتون یک نفر دیگه هم در حال بازی هست یا اینکه از ربات استفاده کردید.
ازتون خواسته شده به سایت گفته شده مراجعه کنید و قوانین سوپر سل رو بخونید.
یعنی هیچ شانسی برای تغییر جیمیل ندارم؟
اگر این متنی که برای شما فرستادن در پاسخ به درخواست تغییر جیمیل بوده ، هیچ شانسی وجود نداره.
سلام giftha گل داداش من تمام این مراحلو رد کردم و تقریبا تمامی سوالات سوپر سل را جواب دادم لطفا این سوال جدید را برای من معنی کنید و بگویید باید چه کنم ممنون i see that your village is being accessed through some other devices other than the ones mentioned by you
could you please mention if you are finding any village from any such unauthorised access
we hope to hear from you soon
باسلام.
دوست عزیز شما نام و مشخصات دستگاههایی که بازی روی اونها نصب بوده رو ارسال کردید ؛ اما گویا بازهم دستگاهی هست که ازقلم افتاده و ازشما خواسته شده که اطلاعات دقیقتری بفرستید.
موفق باشید.
سلام
ببخشید من میخوام جیمیل ام رو عوض کنم ولی آون کلید بالای سمت راست نیست لطفا جواب بدید
این که پایین نوشتم یعنی چی داداش
Hi Chief,
Thanks for reaching out to us again.
I have checked your previous conversations with our colleagues and I see that you have requested for the name change. As we informed earlier, we can’t assure its possible to change the name. As this is the multiple time we are informing, this ticket has been closed.
Please don’t worry, we will still help you if you have any queries regarding the Clash of Clans. Just write us a message and we will reply you as soon as we can!!
Once again thank you for contacting us and I wish you all the best for your future attacks.
Have a good day and Clash o
باسلام.
دوست گرامی از اونجاییکه شما درخواست تغییر نام برای بار سوم دادید، و این کار تقریبا انجام نمیشه،برای شما این پیام ارسال شده و قرار شده که موضوع رو بررسی کنند و در صورت موافقت برای شما ایمیل جدیدی ارسال خواهد شد.
موفق باشید.
What else can we help you with
معنیش چی میشه داداش
چه کمک دیگری میتونیم بهتون ارائه بدیم؟
میتونی برام باانگلیس این جمله رو بنویسی میخوام براسوپرسل بفرستم (خب شجاعی زاده اسم خانوادگی هست چرا اجازه تغییر اسم نمیدهیدبرای بارسوم)
Well Shojaeizadeh family name is because you do not allow name changes for third time
چطورمیتونم باتیم پشتیبانی ایران کلش درارتباط باشم
وارد سایت ایران کلش شده و از اونجا گزینه ی پشتیبانی رو پیدا کنید.
http://www.iranclash.com
اصلاداداش سبزنمیشه نه بافیلترشکن ونه هم به صورت عادی چون به اون جمیل وصله واون جمیله حذف کردم وصل نمیشه لطفا راهنمایی کن ممنون
شما قبل از حذف جیمیلتون باید درخواست تغییر جیمیل به سوپر سل رو ارسال میکردید چون تمام مراحل بازی رو در خودش ذخیره داشته و الان امکان ثبت جیمیل جدید وجود نداره.
با تیم پشتیبانی ایران کلش در تماس باشید بهتر کمکتون خواهند کرد.
من قبلااکانتموبه جمیل وصل کردم واون جمیل که اکانتم بهش وصل بود روحذف کردم الان اکانتم به گوگل وصل نمیشه چطوری میتونم دوباره اکانتم روبه گوگل وصل کنم لطفاکمکم کنید خیلی ممنون
یکبار با کمک ف–ی–ل–ت-ر ش–ک-ن مراحل رو انجام بدید و بعد از سبز شدن دکمه ی کانکت بصورت عادی وارد بازی بشید.
سلام و عرض ادب به دوستان محترم ایمیل من هک شده و صحت دو مر حله ای رو فعال کرده و رمز رو تغییر داده لطفا بگید که چجوری میتونم درستش کنم و رمز رو بدونم ترو به امام زمان کمک کنید
با سلام.
اگر رمز دو مرحله ای رو فعال کرده خیلی سخت میشه بازی رو برگردوند،اما گویا پشتیبانی سایت ایران کلش این کار رو انجام میدن براتون.
موفق باشید.
با سلام خدمت شما میخاستم بپرسم من یه بازی از یه نفر خریدم حالا میخام جیمیلشا عوض کنم و به اسمه خودم کنم که یه وقتی اون دوباره ورش نداره من رمزشا عوض کردم ولی بازم متمعا نیستم تا حالا این کار را نکرده ولی میخام با این کار خیالم راحت بشه چی کار باید کنم خیلی ممنون لطفا کمکم کنید
باسلام.
اگر جیمیلی که بازی با اون سینک شده رو تغییر داده باشید دیگه امکان نداره نفر قبلی بتونه بهش دسترسی داشته باشه،
موفق باشید.
Hey Chief,
Thank you for contacting us.
I really can understand your worries. To save your game to a Google Play account, I’ll need the account’s numerical ID. I’m very sorry to trouble you like this, but I’m afraid security concerns prevent us from linking games based simply on email address.
To find your personal Google ID, please follow these steps:
1. Login to your Google+ account on a browser (plus.google.com)
2. Open the ‘Home’ menu (should be on the left side of your screen) and click/tap on ‘Profile’
3. Your Complete Google URL can be found in your browser’s address bar. It will look something like this: “https://plus.google.com/12345678987654321/”
Your Google User ID number is the long series of numbers in the URL. Please send me this number, and I should be able to link your Google Play account to your game.
Thanks for your patience. I look forward to hearing from you again.
Have a great day!
سلام دوست عزیز.سوپرسل این رو برام فرستاده من باید چیکار کنم؟
لطفا راهنماییم کنین
باسلام.
بدلیل مسائل امنیتی از شما خواسته شده که گوگل ایدی خودتون رو براشون ارسال کنید.
برای پیدا کردن این مورد میتونید از گوگل پلاس plus.google.com وارد شده و از صفحه ی خانه، روی منو زده و در سمت چپ صفحه روی پروفایلتون کلیک کنید و مقداری که نمایش داده میشه رو بردارید.
https://plus.google.com/12345678987654321 مثل عددی که در این مثال ذکر شده.
درغیر اینصورت درخواستتون انجام نمیشه.
موفق باشید.
Hey Chief,
Thanks for contacting us.
We understand that you would like your game to be disconnected from its current Google+ account. To do so, please contact us from within your game account with a new help request, and provide us with the information below, in as much detail as possible. Unfortunately we cannot make any changes to Google+ connections unless we first verify your ownership of your account.
1. When (month & year) did you create the village?
2. Where (city & country) did you create the village?
3. What devices do you use to play the account? Please list all, and specify model (e.g. “iPad 1G”, “HTC One”, “iPhone 4S” etc.)
4. If you ever ordered gems on this account, you must attach a full copy of the iTunes or Google Play Store receipt for your first gem order ever.
If you don’t know where to look for your first receipt, try your email inbox. If you can’t find it there, check out http://support.apple.com/kb/ht2727 if you made the order on iOS; if you used Android, head over to https://support.google.com/googleplay/answer/2850369?hl=en&ref_topic=3245921.
Please try to provide accurate and complete information, otherwise I’m afraid we will not be able to help you with your request. Once we have cross-checked the data with our database, we’ll make sure to get back to you.
Best regards,
Player Support
سلام این برام ارسال کرده لطفا دقیقا بگید چ کار کنم به انگلیسی مسلط نیستم
باسلام.
دوست گرامی از شما خواسته شده که با ذکر دلایل مختلف ثابت کنید که این دهکده متعلق به شماست،باید به زبان انگلیسی یک نامه برای سوپر سل ارسال کنید که داخلش موارد زیر رو توضیح داده باشید.
1. هنگامی که (ماه و سال) آیا شما این روستا ایجاد کرده اید؟
2. (شهرستان و کشور) شما که در آنجا بازی را شروع کرده اید(مشخصات محل زندگی )
3. چه دستگاه استفاده می کنید ، بازی حساب کاربری دارید؟ لطفا لیست تمام، و مدل مشخص (به عنوان مثال “اپل 1G”، “HTC یکی”، “آی فون 4S” و غیره)
4. اگر شما تا کنون جم در این حساب خریده اید ، شما باید یک کپی کامل از آیتونز یا Google Play از لیست خرید جم ها ارسال شود .
لطفا سعی کنید به ما اطلاعات دقیق و کامل ارائه کنید، در غیر این صورت ما می ترسیم و قادر نخواهیم بود به شما کمک کنیم به درخواست شما.
بعد از این برای شما ایمیل ارسال خواهد شد که ازتون میخواد جیمیل جدیدی معرفی کنید.
ارسال کردم براش اینو فرستاد
اHello Chief,
Thank you for providing the details.
I’m glad to inform you that I have cleared the Google+ account which is currently linked to your village. You can now go ahead and link it to your desired account. Please note that Google+ only supports one game per account, and that you will need a different Google+ account for each new game you play on other devices.
To connect your village, open the Google+ app on your device and make sure you are logged in. After, open Clash of Clans and go to the in-game setting. Press the Google+ sign in button to connect your village to Google+.
Please let me know if you have any other questions or comments.
Have a great day and keep on Clashing!
دوست عزیز ،
مراحل حذف اطلاعات شما از روی جیمیل قبلی کامل انجام شده و الان منتظر ارسال یک جیمیل جدید هستند که مراحل قبلی رو روی اون قرار بدهند،بهتره این جیمیل قبلا به بازی کلش سینک نباشه، یعنی جیمیل جدید بسازید ترجیحا، در طی مدتی که عملیات انتقال اطلاعات انجام میشه نباید با حساب قبلیتون دوباره وارد بشید.
موفق باشید …
سلام منم همین مشکل رو دارم و بالا سمت راست کنار ذره بین علامت + نیست و نمیتونم پیام بدم به سوپرسل خاهشا راهنمایی کنید
سلام لطفا سریع تر جواب بدین من یکی از اون گزینه هارو انتخاب کردن علامت پیام گوشه صفحه نیست بازیم به جیمیل پدرم وصله نمیتونم بازیمو بفروشم خواهش میکنم سریع جواب بدین با تشکر
باسلام.
احتمالا با دقت انجام ندادید، این گزینه وجود داره دوست عزیز.
سلام من مراحلی ک گفتین رو انجام دادم و این پیام رو برام فرستادن و نمیدونم چیجوری باید ایمیل جدید رو معرفی کنم
Hi Chief,
Thanks for providing us the information.
I would like to inform you that we have removed your Google+account linked to your village “Morteza” TH 8.
Now you can go ahead and connect it to your desired account and makes sure that you use the exact account credentials to load your village back.
Please let me know if you have any other questions or comments.
Clash on!
باید روی همون دستگاه یکبار دیگه جیمیل جدید سینک کنید، تا مراحل بازی قبلیتون روی این جیمیل جدید قرار بگیره و طی این مدت هم با جیمیل قبلی وارد بازی نشید تا به مشکل نخورید.
موفق باشید.
سلام خسته نباشید من از چند روز پیش درخواست تغییر جیمیل اکانت بازی کلش رو برای سوپرسل فرستادم چندتا سوال پرسیدن که جواب دادم ئرست هم جواب دادم چون برای بازی بوم بیچ هم درخواست دادم وهمین سوالارو پرسیدن جوابامو قبول کردن وجیمیل بازی بوم بیچ تغییرکرد من هرسه بازی کلش و بوم بیچ و های دی رو باهم شروع کردم اما الان برای بازی کلش این ایمیل رو بهم فرستادن:
hey chief,
Thanks for being patient.
With regards to your email, I do understand your concern that you wish to change your Google+ account connected to your village. However before we proceed in switching your account could you please get back with the first purchase receipt as without the exact receipt we can notprocess your request any further.
I hope to hear from you soon.
Good day!
خواهش میکنم راهنماییم کنین چه سند مالکیتی منظورشه برای بدست آوردنش چه کار باید بکنم تا چند روز دیگه گوشیم عوض میشه خواهشا کمکم کنین وگرنه بازیم و نمیتونم رو گوشی جدید بیارم واز دستم میره لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم.
باسلام.
دوست عزیز شما مراحل رو کامل انجام دادید و الان سوپر سل از شما خواسته که جیمیل جدید مد نظرتون رو ارسال کنید ،
دقت داشته باشید که روی این جیمیل قبلا بازی سیو نشده باشه، جیمیل خام باشه.
بعد از اون، اطلاعات دهکده ی قبلی شما با جیمیل جدیدتون سینک میشه.
اقا سلام
Hey Chief,
Thanks for getting back to me.
As you probably know, we need to verify full account ownership before changing any village-related settings. By proving you’re the original owner and being patient, we can better secure your village from any unauthorized users.
With regard to your Google Play information: we’ve removed the Google Play account associated with your village. At this time, we’ll need you to carefully follow these instructions:
1. Make sure you log out the OLD Google Play ID from every device you play Clash of Clans with
2. After logging out of the unwanted ID, login to the NEW ID you’d like to save your village’s progress on (again, on each device)
3. Once you’re logged in, simply open Clash of Clans through the Google Play Store
Follow these steps correctly and your new ID will link to the village.
Please keep in mind: we do not have access to view any associated e-mail address; we only have a numerical ID representing the Google Play account used.
Thank you,
اینو برام فرستاده چیکار کنم
با سلام.
شما درخواست تغییر ایمیل بازیتون رو مطرح کرده بودید که در این نامه از شما خواسته شده که طبق مراحل پیش برید.
اول اینکه از تمام دستگاههایی که با این ایدی در اونها بازی میکنید خارج بشید و یک ایمیل جدید برای ذخیره ی بازیتون وارد کنید .
موفق باشید.
منم همین کارو کردم ولی جمیل جدیدم کانکت نمیشه ب بازی