دانلود آخرین نسخه همراه بانک انصار + ذکر کامل قابلیت ها



ADS
تغییرات جدید (نسخه 3.7.3 )
  • بهبود امنیت برنامه

  • تغییر نمودار پیشخوان از 10 تراکنش آخر به میانگین موجودی 10 روز قبل با امکان نمایش خلاصه اطلاعات سپرده در آن روز

  • اضافه شدن جزییات انتقال وجه های مستمر در گزارشات

  • اضافه شدن نمایش مبلغ قسط ثامن در منوی پرداخت سایر اقساط با سپرده

  • تغییر منوی ابزارها جهت سهولت کاربران

  • امکان تنظیم نمایش یا عدم نمایش نام کاربری در صفحه تنظیمات

  • رفع مشکل پرداخت جرایم رانندگی

  • رفع مشکل انتقال وجه ساتنا

نقاط قوت و ضعف
  • پرداخت خیریه
  • مشاهده جزییات دسته چک
  • قابلیت به اشتراک گذاری رسیدها
  • انتقال کارت به کارت (داخلی و شتابی)
  • پرداخت قبوض با بارکدخوان (آب، برق، گاز، تلفن، موبایل و...)
  • بروزرسانی های طولانی مدت

معرفی کامل

امروزه تعداد کسانی که از تلفن همراه برخوردار بوده و از آن استفاده می کنند بسیار زیاد بوده و هر روز درحال افزایش است و طولی نخواهد کشید که بسیاری از فعالیتهای روزانه افراد صرفاً با استفاده از تلفن همراه انجام میپذیرد. ارسال و دریافت اطلاعات به صورت سرویس پیام کوتاه توسط دستگاه تلفن همراه، دارای مزایایی چون سریعتر به مقصد رسیدن، پایین تر بودن هزینه و سهولت استفاده فردی است.

سیستم همراه بانک مشتریان را قادر می سازد با استفاده از تلفن همراه خود، بدون حضور در بانک و در زمان دلخواه، اقدام به امور بانکی نمایند. همچنین، ضمن سرعت و دقت بالا در ارائه پاسخ، عدم اشغالی خط و پاسخگویی شبانه روزی، میتواند باعث صرفه جویی در انرژی گردد.
مشتریان بانک می توانند بوسیله بلوتوث یا از طریق اینترنت، نرم افزار همراه بانک را دریافت کرده و در تلفن همراه خود نصب نمایند.

خدمات قابل ارائه سیستم بانکداری تلفن همراه عبارتند از:

  • مشاهده موجودی سپرده
  • ده گردش و صورتحساب سپرده
  • مشاهده موجودی کارت
  • قابلیت انسداد کارت
  • مشاهده تسهیلات
  • پرداخت اقساط تسهیلات
  • انتقال وجه سپرده به سپرده
  • انتقال وجه کارت به سپرده
  • انتقال وجه بین بانکی پایا
  • انتقال وجه بین بانکی ساتنا
  • انتقال وجه به مقاصد برگزیده
  • خرید شارژ سیم کارت های اعتباری (از سپرده و کارت)

نحوه استفاده از همراه بانک انصار
مشتریان محترم بانک انصار میتوانند با مراجعه به هریک از شعب بانک انصار و تکمیل فرم درخواست استفاده از امکانات بانکداری مدرن، از امکانات همراه بانک انصار استفاده نمایند.
مشتریان پس از تکمیل فرم مذکور و تحویل آن به متصدی شعبه در بانک انصار و همچنین دریافت و نصب نرم افزار همراه بانک انصار از طریق بلوتوث در شعب و یا دانلود آن از طریق سایت بانک انصار، میتوانند از خدمات بانک انصار از طریق تلفن همراه بهره مند گردند.

جزئیات نحوه استفاده مشتریان از همراه بانک انصار:

۱٫ جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور به یکی از شعب بانک انصار مراجعه کنید.
۲٫ نرم افزار همراه بانک انصار از دو طریق زیر قابل دریافت است:
a. دریافت از طریق بلوتوث در کلیه شعب بانک انصار
b. دانلود از طریق وب سایت بانک
۳٫ قبل از نصب جهت استفاده از همراه بانک انصار در بهترین حالت و سرعت، ابتدا نسبت به فعالسازی GPRS خط تلفن همراه خود اقدام نمایید، سپس نرم افزار متناسب با گوشی تلفن همراه خود را دریافت کرده و نصب کنید. برای اطلاع از نحوه فعالسازی GPRS به سایت اپراتور مربوطه مراجعه کنید.
مشترکین همراه اول: www.mci.ir
مشترکین ایرانسل:www.irancell.ir 
مشترکین رایتل:www.tamintelecom.ir
۴٫ پس از دریافت نسخه متناسب با گوشی تلفن همراه و اطمینان از وجود فضای خالی مناسب در حافظه تلفن همراه، نسبت به نصب نرم افزار اقدام کنید.
۵٫ اگر تمایل به استفاده از GPRS دارید در این مرحله و قبل از ورود نام کاربری و رمز، گزینه تنظیمات را انتخاب و ارتباط از طریق GPRS را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه GPRS ، کار با نرم افزار همراه بانک بسیار سریعتر و ارزانتر خواهد بود.
۶٫ در صورت وجود هرگونه مشکل در نصب یا راه اندازی نرم افزار و نیاز به برقراری ارتباط با کارشناسان بانک، با شماره تلفن های ۲۲۵۶۶۷۳۵-۸ داخلی ۱۲۴ یا ۴۴۴۶۶۵۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

نمایش بیشتر

شاید خوشت اومد

امتیاز و نظرات کلی

لیست کامل بازخورد ها

اطلاعات کلی

بانک انصار همراه بانک | mobile-bank 3 6.76 مگابایت 2.3.3 3.7.3 شهریور ۶, ۱۳۹۸ دارد ندارد مشاهده لیست


ADS

معرفی کامل

امروزه تعداد کسانی که از تلفن همراه برخوردار بوده و از آن استفاده می کنند بسیار زیاد بوده و هر روز درحال افزایش است و طولی نخواهد کشید که بسیاری از فعالیتهای روزانه افراد صرفاً با استفاده از تلفن همراه انجام میپذیرد. ارسال و دریافت اطلاعات به صورت سرویس پیام کوتاه توسط دستگاه تلفن همراه، دارای مزایایی چون سریعتر به مقصد رسیدن، پایین تر بودن هزینه و سهولت استفاده فردی است.

سیستم همراه بانک مشتریان را قادر می سازد با استفاده از تلفن همراه خود، بدون حضور در بانک و در زمان دلخواه، اقدام به امور بانکی نمایند. همچنین، ضمن سرعت و دقت بالا در ارائه پاسخ، عدم اشغالی خط و پاسخگویی شبانه روزی، میتواند باعث صرفه جویی در انرژی گردد.
مشتریان بانک می توانند بوسیله بلوتوث یا از طریق اینترنت، نرم افزار همراه بانک را دریافت کرده و در تلفن همراه خود نصب نمایند.

خدمات قابل ارائه سیستم بانکداری تلفن همراه عبارتند از:

  • مشاهده موجودی سپرده
  • ده گردش و صورتحساب سپرده
  • مشاهده موجودی کارت
  • قابلیت انسداد کارت
  • مشاهده تسهیلات
  • پرداخت اقساط تسهیلات
  • انتقال وجه سپرده به سپرده
  • انتقال وجه کارت به سپرده
  • انتقال وجه بین بانکی پایا
  • انتقال وجه بین بانکی ساتنا
  • انتقال وجه به مقاصد برگزیده
  • خرید شارژ سیم کارت های اعتباری (از سپرده و کارت)

نحوه استفاده از همراه بانک انصار
مشتریان محترم بانک انصار میتوانند با مراجعه به هریک از شعب بانک انصار و تکمیل فرم درخواست استفاده از امکانات بانکداری مدرن، از امکانات همراه بانک انصار استفاده نمایند.
مشتریان پس از تکمیل فرم مذکور و تحویل آن به متصدی شعبه در بانک انصار و همچنین دریافت و نصب نرم افزار همراه بانک انصار از طریق بلوتوث در شعب و یا دانلود آن از طریق سایت بانک انصار، میتوانند از خدمات بانک انصار از طریق تلفن همراه بهره مند گردند.

جزئیات نحوه استفاده مشتریان از همراه بانک انصار:

۱٫ جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور به یکی از شعب بانک انصار مراجعه کنید.
۲٫ نرم افزار همراه بانک انصار از دو طریق زیر قابل دریافت است:
a. دریافت از طریق بلوتوث در کلیه شعب بانک انصار
b. دانلود از طریق وب سایت بانک
۳٫ قبل از نصب جهت استفاده از همراه بانک انصار در بهترین حالت و سرعت، ابتدا نسبت به فعالسازی GPRS خط تلفن همراه خود اقدام نمایید، سپس نرم افزار متناسب با گوشی تلفن همراه خود را دریافت کرده و نصب کنید. برای اطلاع از نحوه فعالسازی GPRS به سایت اپراتور مربوطه مراجعه کنید.
مشترکین همراه اول: www.mci.ir
مشترکین ایرانسل:www.irancell.ir 
مشترکین رایتل:www.tamintelecom.ir
۴٫ پس از دریافت نسخه متناسب با گوشی تلفن همراه و اطمینان از وجود فضای خالی مناسب در حافظه تلفن همراه، نسبت به نصب نرم افزار اقدام کنید.
۵٫ اگر تمایل به استفاده از GPRS دارید در این مرحله و قبل از ورود نام کاربری و رمز، گزینه تنظیمات را انتخاب و ارتباط از طریق GPRS را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه GPRS ، کار با نرم افزار همراه بانک بسیار سریعتر و ارزانتر خواهد بود.
۶٫ در صورت وجود هرگونه مشکل در نصب یا راه اندازی نرم افزار و نیاز به برقراری ارتباط با کارشناسان بانک، با شماره تلفن های ۲۲۵۶۶۷۳۵-۸ داخلی ۱۲۴ یا ۴۴۴۶۶۵۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

نمایش بیشتر

امتیاز و نظرات کلی

لیست کامل بازخورد ها
تغییرات جدید (نسخه 3.7.3 )
  • بهبود امنیت برنامه

  • تغییر نمودار پیشخوان از 10 تراکنش آخر به میانگین موجودی 10 روز قبل با امکان نمایش خلاصه اطلاعات سپرده در آن روز

  • اضافه شدن جزییات انتقال وجه های مستمر در گزارشات

  • اضافه شدن نمایش مبلغ قسط ثامن در منوی پرداخت سایر اقساط با سپرده

  • تغییر منوی ابزارها جهت سهولت کاربران

  • امکان تنظیم نمایش یا عدم نمایش نام کاربری در صفحه تنظیمات

  • رفع مشکل پرداخت جرایم رانندگی

  • رفع مشکل انتقال وجه ساتنا

نقاط قوت و ضعف
  • پرداخت خیریه
  • مشاهده جزییات دسته چک
  • قابلیت به اشتراک گذاری رسیدها
  • انتقال کارت به کارت (داخلی و شتابی)
  • پرداخت قبوض با بارکدخوان (آب، برق، گاز، تلفن، موبایل و...)
  • بروزرسانی های طولانی مدت

اطلاعات کلی

بانک انصار همراه بانک | mobile-bank 3 6.76 مگابایت 2.3.3 3.7.3 شهریور ۶, ۱۳۹۸ دارد ندارد مشاهده لیست